Klachten
Heeft u een klacht? Expert helpt u verder
Bij Expert willen we er alles aan doen om u als klant tevreden te houden. Mocht u ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn, dan kun u schriftelijk of via e-mail uw klacht aan ons doorgeven.
Stuurt u een klacht in, dan vragen wij u om duidelijk uw contactgegevens in de correspondentie te vermelden, zodat we met u in contact kunnen komen. De klacht wordt altijd doorgestuurd naar de zelfstandige ondernemer van de betreffende Expertwinkel. Binnen 14 dagen zullen we een inhoudelijke reactie geven op de klacht. Via de "Contact"-pagina kunt u uw klacht indienen door te kiezen voor "winkel" en de betreffende Expertwinkel te kiezen. Kies daarbij als onderwerp "klacht". Tevens kunt u uw klacht kenbaar maken via het Europese online geschillenplatform via het Europees ODR platform.
Komen we er samen echt niet uit, dan kunt u hulp vragen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag die onafhankelijk een oordeel kan vellen. Meer informatie hierover vind u op de officiële website van de Geschillencommissie op www.sgc.nl.
Vragen of liever persoonlijk contact?
Heeft u een klacht over een product, of over ons, en wilt u dit direct met ons delen? De lokale Expert winkel staat altijd klaar! Ontdek wat de dichtstbijzijnde Expertwinkel is of neem direct contact op.
ContactformulierOnze Expertwinkels
Bel 033-2472800 voor algemene informatie tussen 08:30 - 17:00 uur |
Stuur een bericht naar [email protected] voor informatie per mail |