Navigatie

Klachtenprocedure

Wat als u niet tevreden bent? 

Bij Expert willen we er alles aan doen om u als klant tevreden te houden. Niet voor niets is onze slogan: Expert begrijpt 't! Mocht u ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn, dan kunt u schriftelijk of via e-mail [email protected] uw klacht aan ons doorgeven.

Vermeld u duidelijk uw contactgegevens in de correspondentie zodat we met u in contact kunnen komen. Uw klacht zal ook altijd doorgestuurd worden naar de zelfstandige ondernemer van de betreffende Expertwinkel. 
Binnen 14 dagen zullen we een inhoudelijke reactie geven op uw klacht. U kunt natuurlijk uw klacht/geschil ook indienen bij de geschillencommissie. Meer informatie hierover vindt u op de officiële website van de geschillencommissie op www.sgc.nl.

Via de "Contact" pagina kunt u uw klacht indienen door te kiezen voor "winkel" en de betreffende Expertwinkel te kiezen. Kies daarbij als onderwerp "klacht". Tevens kunt u uw klacht kenbaar maken via het Europese online geschillenplatform (ODR)
.

Klik hier om naar de contact pagina te gaan.